powrót

Serwis

Autoryzowany Serwis KitchenAid

jedyny w Polsce, od 1992 roku

VIVAMIX
ul. Mrówcza 208
04-697 Warszawa
tel. (22) 812 90 50, 534 772 772
serwis@vivamix.pl

Czy mają Państwo pytania eksploatacyjne lub techniczne dotyczące sprzętu KitchenAid?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18.

Polecamy wysłanie wiadomości przez nasz formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny.

Zapraszamy także do naszego Salonu Firmowego w Warszawie w CH Panorama, al. Witosa 31, lok. 210, czynnego od poniedziałku do piątku od 11 do 19 oraz w sobotę od 11 do 15. Na miejscu mogą Państwo obejrzeć i kupić wszystkie urządzenia z oferty KitchenAid w pełnej gamie kolorystycznej oraz poznać ich zastosowanie, w czym pomoże profesjonalny sprzedawca.

OUTLET

Outlet VIVAMIX, prowadzony przez Autoryzowany Serwis KitchenAid, oferuje do sprzedaży urządzenia nowe, z dostrzeżonymi drobnymi usterkami lakieru powstałymi jeszcze w fabryce producenta, końcówki serii, a także urządzenia w różnym stopniu używane. Wszystkie mają bardzo dobrą cenę, a przy tym są pełnosprawne, po przeglądzie serwisowym, wolne od wad konstrukcyjnych, mechanicznych i elektrycznych oraz opatrzone obowiązującą gwarancją.

Zachęcamy do zakupów: outlet.vivamix.pl

Bezpłatna Opieka

VIVAMIX - wyłączny dystrybutor marki KitchenAid w Polsce, dba o to by Państwa miksery były w ciągłej gotowości do pracy już od momentu zakupu, w trakcie gwarancji, a także po jej zakończeniu. Serwis VIVAMIX jako jedyny w Europie oferuje Klientom, którzy kupili miksery pochodzące z dystrybucji VIVAMIX, bezpłatne przeglądy w czasie trwania gwarancji, łącznie z transportem. Zachęcamy do korzystania z tej usługi.
Urządzenia mają podwójne opakowania ochronne, które warto zachować do bezpiecznego transportu.

Gwarancja

5 lat gwarancji przysługuje mikserom Artisan, które zostały zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży KitchenAid w Europie i mają certyfikat bezpieczeństwa CE oraz dowód zakupu. Zakupione poza Europą, w tym w USA, mają 1 rok gwarancji. Miksery na 110V w Europie nie mają gwarancji i nie są serwisowane. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamienne i koszty naprawy związane z sterkami materiałowymi i produkcyjnymi. Gwarancja nie obejmuje napraw wynikłych z użytkowania urządzeń w celu innym niż domowe przygotowywanie żywności; uszkodzeń spowodowanych wypadkami, przeróbkami, użytkowaniem niezgodnym z instrukcją obsługi, w tym podłączeniem kabla zasilającego do sieci o parametrach niezgodnych z tabliczką znamionową sprzętu, a także szkód wynikłych w transporcie do serwisu.

serwis informuje

Nie serwisujemy sprzętu na 110V.
Używanie przetworników prądu jest zabronione przez producenta. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za  powstałe z tej przyczyny wypadki przy pracy i trudne do przewidzenia inne konsekwencje. Użytkownik decydując się na pracę z przetwornikiem, robi to na własną odpowiedzialność. Powinien mieć też świadomość, że sprzęt zasilany z sieci o parametrach innych niż te do których był wyprodukowany, ma ograniczoną żywotność i wydajność, w szczególności niższą niż nominalna prędkość i moc.